Sæsonen og hold

Det er med stor glæde, at vi starter endnu en sæson i gymnastikkens tegn. Vi har glædet os meget til denne sæson, hvor vi har samlet en flot buket af dygtige instruktører og hjælpetrænere. Vi håber, du finder det hold, der passer dig

Ved tilmeldingen til gymnastik i HGF accepterer du samtidig, at der må tages billeder af dig / dit barn / børn for at vise foreningens aktiviteter. Billederne vises på hjemmesiden, trykte- og sociale medier som Facebook, YouTube mv. Ønsker du ikke offentliggørelse af foto, bedes du sende oplysning med navn og hold til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. .

NB! Efter uge 40 gives der ikke kontingent retur uanset hvor mange gange eller hvor lidt man har deltaget i timerne.

Gavekort til kontingent

Til de heldige vindere af kontingent til Open by Night - tilmeld dig her og send en mail til  Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.  med info hvilket hold du ønsker at deltage i.

Gavekort til sæson 2017/18

OBS!
Hvis du tidligere har været tilmeldt hold i Hedensted gymnastikforening, skal I vælge - ALLEREDE MEDLEM til venstre.
Når du tilmelder dig, skal du logge ind med samme brugernavn og adgangskode der blev anvendt ved tidligere tilmeldt hold. Hvis I har glemt adgangskoden, kan I få den tilsendt via e-mail eller sms.

Husk, at det er dit barns navn og fødselsdato, du skal tilmelde på børnehold