Hvad får virksomheden ud af det som sponsor

Bliv sponsor i HGF – få god reklame og bak om en aktiv forening.

I vores aktive gymnastikforening er vi glade for vores aktive sponsorer og vi har vi plads til flere.
Har du / din virksomhed / din arbejdsplads / eller nogle du kender i dit netværk lyst til mere synlighed og aktiv markedsføring, og samtidig støtte om en lokal og aktiv gymnastik forening. Så er der mulighed for at slå to fluer med et smæk.

Ved aktive sponsorer bliver HGF nemlig en endnu mere aktiv og stærkere forening, og din virksomhed / arbejdspladsplads / dit netværk får mere synlighed og reklameværdi. Hver uge er der stor “trafik” på vores hjemmeside, hvor rigtig meget kommunikation til de 500 medlemmer er, og alle aktive tilmeldinger hold og arrangementer osv. foregår. Derud over vil I være meget synlige til vores opvisning og i programmet.

Læs mere om muligheder for sponsorater i Hedensted Gymnastik forening.
Og du er meget velkommen til at kontakte os for at høre mere om mulighederne og hjælpe os forslag og aftaler med nye sponsorer

Vi takker for din opbakning.